Tilaa Tehyn kalenteri 2019

26.9.2018

Ajankohtaista 24.09.2018 - 09:28

Tilaa Tehyn kalenteri

Nyt on aika tilata Tehyn kalenteri vuodelle 2019. Tilaamisen yhteydessä kannattaa samalla tarkistaa omat jäsentiedot.

Tehyn jäsenet voivat tilata kalenterin ilmaiseksi, tilausaika alkaa 24.9.2018. Huomaathan, että uusille jäsenille kalenteri lähetetään automaattisesti. Luottamustehtävissä toimiville lähetetään ilman tilausta isokokoisempi aktiivikalenteri, mutta halutessaan myös he voivat tilata jäsenkalenterin ilmaiseksi.

Kalentereita aletaan postittaa tilaajille viikolla 39, ja kotiin kalenteria kannattaa odottaa muutaman viikon kuluttua tilauksesta. Kalentereja postitetaan viikoittain.

Tee tilaus netissä

Kaikki jäsenet (mukaan lukien seniorijäsenet) voivat tilata kalenterin netistä. Se on nopeaa ja helppoa. Ohjeet löytyvät alta.

Tilaus onnistuu näin:

• Osoitteessa www.tehy.fi kirjaudu sisään (sivun ylälaidassa painike ”Kirjaudu sisään”). Kirjautumisessa käytetään omaa jäsennumeroa ja salasanaa. Jäsennumeron löydät esim. Tehy-lehden takakannesta tai jäsenkortistasi.
  • Klikkaa sitten linkkiä Jäsenpalvelu ja omat tiedot

• Klikkaa sen jälkeen linkkiä Asiointipalvelu

• Tämän jälkeen sinulle avautuu omat tietosi

• Otsikon Tilaa Tehyn kalenteri alta pääset tilaamaan kalenterin. Paina nappia Tilaa kalenteri. Sinulle aukeaa ikkuna, jossa ilmoitetaan, että kalenterin tilaus on vastaanotettu

Myös seniorijäsenet voivat tilata netistä

Myös seniorijäsenet voivat tilata kalenterin netistä, ja nettitilaus onkin suositeltavin tapa. Yllä on ohjeet, miten tilaus onnistuu.

Puhelintilaus on mahdollista seniorijäsenille ainoastaan rajattuna ajanjaksona. Puhelintilaus on auki seuraavina ajanjaksoina:

• viikot 41 ja 42 (8.-19.10.) ma-pe klo 8.30–16.00
  • viikot 47 ja 48 (19.-30.11.) ma-pe klo 8.30–16.00

Puhelinnumero on 09 5422 7754.

Mikäli mahdollista, kannattaa kalenteritilaus hoitaa netissä.

Jos kirjautuminen ei onnistu

Jos kirjaudut ihan ensimmäistä kertaa, salasana on henkilötunnuksesi 6 ensimmäistä merkkiä (ppkkvv). Muussa tapauksessa käytä sitä salasanaa, jonka olet itse antanut.

Vuoden 2019 jäsenkalenteri sisältää

• Perinteisen kalenterin, jossa on yksi viikko aukeamalla
  • Suomen- ja ruotsinkielinen tekstisisältö. Kalenterisisältö myös englanniksi.
  • Tietoa Tehystä ja Tehyn toiminnasta
  • Yhteystietoluettelo